הכשרת עוזרים וירטואליים VA

הכשרת עוזרים וירטואליים VA

מעוניינים לחסוך זמן יקר וכאב ראש לא קטן, להתמקד בעשייה של קידום החנות שלך ולהגיע לכל שאר הדברים החיוניים – בוא להכיר את שירות ה - VA.

עוזרים וירטואלים שכל אחד מהם זמין לבקשותיך באופן מיידי עם דגש על שירות אישי !
לאלו מכם ששואלים מהו המושג VA התשובה היא Virtual Assistants, או כמו שמכנים אותם בעברית – עוזרים וירטואליים.

אז מה בעצם אני מציע ועל מה העובד מקבל הכשרה ?

  • חקר שוק מתקדם לצורך מציאת מוצרים חמים בעלי סיכויי מכירה גבוהים בעבודה עם ZIK Analytics:
  1. מחקר שוק ומחקר נישות על כל נגזרותיו.
  2. מעקב אחרי מוכרים.
  3. הכרת נתוני החנות הקיימת (במידה ומקושרת לזיק)
  4. מציאת צירופי מילות מפתח לנישות.
  • מעקב, בקרה ומציאת מוצרים:
  1. מציאת מוצרים חמים בהתאם לנישות וזמנים (חגים, עונות, ימים מיוחדים).
  2. איתור מוצרים למכירה בהתאם למחקר שביצע העוזר הוירטואלי (תתי נישות ומוצרים מקבילים).
  3. זיהוי מוצרים חמים וטרנדיים בהתאם לתקופה.
  • העלאת מוצרים ועבודה עם המוניטור:
  1. עבודה עם מוניטורים המובילים איתו ה-VA יעבוד – AutoDSTools / DSM / YABALLE (ניתן להכשיר גם עבור מוניטורים נוספים).
  2. העלאה קבועה ויומיומית של כמה עשרות מוצרים !
  3. בניית כותרות נכונה וייחודית תוך שימוש בצירופי מילות מפתח.
  • תמחור נכון בהתאם למוצר שהעובד מצא:
  1. בניית Item Specifics בצורה נכונה ותקינה המותאמת לכללי קאסיני !
  2. העלאת ועיצוב תמונות (תמונות עם שם הכותרת, תמונות ייחודיוית ויצירת קולאז’ים – בהתאם לתמיכת המוניטור)
  3. עריכת תיאור המוצר באופן נכון הכוללת הסרת מילים אסורות.
  4. בדיקה של מוצרי VERO לפני כל העלאה.
  • חשוב לזכור כי בסופו של דבר, המטרה היא שכאשר ה-VA  שלך יעבוד עבורך, תקבלו את אותו ההספק ואותה התוצאה כאילו אתם הייתם עושים
    זאת בעצמכם, רק שבמקרה הזה, העובד מתעסק אך ורק בהעלאת מוצרים ולא מוסחת לו הדעת כמו שקורה לנו ביום יום כך שתוצאות גבוהות במיוחד.
  • העובד נמצא שם כדי לעבוד קשה עבורכם מדי יום ביומו, להפעיל ולהזיז את גלגלי החנות, להקל עליכם, לחסוך לכם זמן יקר, ולפנות אתכם לעסוק
    בדברים אחרים והניהול השוטף של החנות / חנויות שלכם והעסק שלכם…

    אם הגעתם למצב שאתם מרותקים למחשב אז דעו – יש חיים גם מעבר לאיביי !
    לכן עשו לעצמכם טובה וקבלו החלטה לעבר קפיצת מדרגה בכל הקשור לעסק האיביי שלכם ותנו לעובד לעשות ולנהל את כל שאר הדברים.
  • במידה ומישהו מעוניין שהעובד שלו יתמקצע גם בשירות לקוחות ובהזמנות מאתר הספק איתו הוא עובד, נא לציין זאת בפניה ותבוצע הכשרה בהתאם.
  • על-מנת שנוכל לספק לכם את השירות הטוב והאיכותי ביותר באופן אישי וברמה הגבוהה, אנחנו מגבילים בין הדרכה להדרכה את כמות האנשים שיכולים להצטרף לשירות.
  • סוחרים המבקשים לקבל שירות ונכנסים בזמן הכשרה, יכנסו להמתנה ויקבלו תעדוף לצורך קבלת עובד חדש במהירות האפשרית.

שאלות ותשובות אודות השירות:

חשוב לציין כי ההכשרה לוקחת זמן.
מרבית ההכשרה מסתיימות תוך חודש מרגע תחילת ההכשרה.

אני שם דגש רב על נושא ההכשרה על מנת לספק לך את העובד המקצועי ביותר אשר יהיה עם ניסיון עבודה מעשי.

זאת אומרת שמרגע סיום ההכרשה, העובד מתחיל לעבוד !

העובד מקבל ממני הכשרה מלאה באיביי וחלק מתנאי הקבלה שלו הם הכרות מראש עם הזירה והכלים בתחום.

העובד עובר הכשרה מלאה לעבודה עם המוניטור איתו אתם עובדים ובנוסף מקבל הדרכה מלאה על כל תכנות חקר השוק ומציאת המוצרים כולל עבודה עם גוגל טרנדס, ווטצ’קאונט ואתרים נוספים.

אתה מקבל ממני תמיכה מלאה ועדכונים שוטפים לכל אורך תהליך ההכשרה.

אני מודע לפעמים לבעיות בעבודה מול עוזרים וירטואליים ולכן אני מעניק אחריות מלאה מהרגע שהתחלת את העבודה עם העובד שלך (בהתאם להסכם בנינו)

במידה ומכל סיבה לא תהיה מרוצה מעבודת העובד, תהיה זכאי להדרכת עובד חדש ללא עלות נוספת !

רוב הסוחרים שלוקחים את שירותי הדרכת העובדים מתחילים לראות תוצאות, לרוב תוך כמה שבועות (3 עד 4 שבועות)  – התוצאות כמובן תלויות בכמה גורמים כגון:
וותק החשבון, היסטוריית החשבון, כמות מכירות בפועל, אחוזי פידבקים חיובים, הגבלות של איביי וכדומה.

לפעמים קורים מקרים שגם נכנסת מכירה כמה שעות מרגע העלאת הליסטים הראשוניים של העובד – אך כמובן, כל דבר בזמנו 🙂

יצירת קשר לשירותי VA:

%d בלוגרים אהבו את זה: