איך למגנט לקוחות לחנות שלנו באיביי

מה שעוד יותר גרוע הוא שאותם בעלי חנויות שמפרסמים באורגני ומסתמכים עליו, לא מבינים שהחשיפה באותם קבוצות או עמודים עומד על ממוצא של ממוצע 2% עד 3% בלבד!

לפני שמתחילים:

ת'כלס איך לסחור ב-eBay כמו מקצוענים באמת !

web-icon

נוסח חמשת השלבים להצלחה בטוחה

לימוד חמשת הכלים המדוייקים למסחר נכון ותקין ב - eBay

המאמר כאן נועד לאנשים שמבינים שנדרש זמן לביצוע הפעולות בנושא השיווק, אם אין לכם זמן פשוט דלגו על המאמר הזה…

אני תמיד אומר שעדיף לייצר (לפחות בתחילת הדרך) אינטראקציה עם גולשים שהם בעצם לקוחות פוטנציאלים, דרך פרופיל אישי בפייסבוק, כן אני יודע עכשיו שיקפצו אלה שיגידו שזה אסור ובלה בלה בלה… תכלס – באנו למכור נקודה! וכפי שציינתי, זה רק להתחלה בלבד.

אז על מה חשוב באמת להשים את הדגש ?

יש כמה דברים שחשוב להשים עליהם דגש לפני שניגשים לשווק לקהילה, יותר נכון כמה שאלות צריך לשאול:

  • מי הקהל היעד שלי ומה הוא מחפש או רוצה להשיג? לפני שמתחילים בשיווק, חשוב להבין ולדעת מי הקהל שלנו בחנות ומה הכאבים שלו.. כאבים = מה הוא רוצה בעצם להשיג. חשוב להכיר את הרצנות, הכאבים והפחדים של הלקוחות שלנו – כך נוכל לתת להם פתרונות 🙂 כפי שהמלצתי בעבר – חשוב מאוד להתרכז בחנות בנישה אחת. אם למשל אתם חנות בנישה של כלבים, תמקדו את עצמכם לקהל מסוים ותהיו חנות שפונה לקהל ספציפי! לדוגמה: חנות שפונה לכלבים מסוג לברדור בלבד… חנות שפונה לגורי כלבים בלבד… חנות שפונה לכלבים מבוגרים בלבד ונותנת פתרונות… אני מאמין שהבנתם את הנקודה.. החנות היא עדיין חנות כלבים לכל דבר, אך היא ממוקד לקהל ספציפי שיהיה הרבה יותר קל לגעת ב"כאבים שלו".

  • איך מבררים מהם הכאבים של הלקוחות שלנו? יש כמה דרכים ואתרים שיכולים לספק לנו מידע איכותי: 1. כאשר יש לנו פרופיל עם כמות נכבדת של אנשים אפשר פשוט לשאול אותם – חכמת ההמונים 🙂 אפשר להעלות שאלה לפרופיל, ליצור סקר ועוד מגוון שיטות שפייסבוק נותנת לנו על מנת ליצור אינטראקציה בשביל לדלות מידע חשוב. 2. קבוצות פייסבוק – פשוט נכנסים לקבוצות פייסבוק בנישה שבחרנו ועוברים על הפוסטים והפרסומים בקבוצה על מנת לראות מה מעניין אנשים, נשים לב למספר התגובות והלייקים. אתרי מכירות כמו וולמארט, אמזון, ואיביי עצמה – אפשר לחפש את המוצרים עצמם ולקרוא את הביקורות שהשאירו הלקוחות ומכך ללמוד האם המוצרים עונים על הצרכים שלהם או שחסר בהם משהו ובכך למצוא פתרונות, זכרו שוב – כאבים תמיד יחפשו פתרונות.

  • העלאת תכנים מעניינים בנישה של החנות שלנו התוכן הוא המלך ! כל תוכן שתעלו יוצר אינטראקציה, זה יכול להיות פוסט, סרטון וידאו, מאמר שכתבתם, מדריך בנושא הנישה ועוד ועוד. חשוב מאוד לתת לגולשים תוכן איכותי, זה בונה לכם שם ויוצר סמכות עבורכם. בדיוק כמו שאני עושה כאן עכשיו 🙂

 
  • הנעת הגולשים לפעולה לגרום להם לצאת מהפייסבוק, ישירות לתוך חנות האיביי שלך. 1. לאחר שהזרמתם תוכן איכותי במשך תקופה מסוימת אפשר להתחיל לשלוח לקוחות לחנות האיביי שלנו, אנשים כבר מכירים אתכם, יודעים שיש לכם ידע ויצרתם אצלם סמכות, יהיה להם מאוד קל להיכנס לקישורים שלכם. 2. תפתחו קבוצת פייסבוק ו/או דף עסקי שעוסקים בנישה של החנות שלכם. חשוב להציב קישורים בכל מקום אפשרי, זה יכול להיות בתמונת הפוסטים, באמוד האודות, בתוך תגובות שאתם עונים לאנשים ובכל מקום אפשרי. חשוב לעשות את זה בצורה נכונה ולא לגרום ל"ספאם", לתת לגולשים הרגשה שמהצלתם על משהו על הדרך.

  • בנוסף ניתן לעשות את כל מה שציינתי כאן מעלה, גם בקבוצות אחרות, זה יגרום לכך שאנשים יתחילו להתעניין בכם ולהיכנס לפרופיל שלכם ולהציע לכם חברות. קבוצות פייסבוק – חפשו קבוצות פייסבוק שהקהל שלכם נמצא בהן. הצטרפו לאותן קבוצות והתחילו לפרסם תוכן איכותי, חשוב להיות בקשר ולענות לתגובות! טיפ חשוב: במידה ויש לכם דף עסקי לחנות האיביי שלכם, תפרסמו תחילה פוסטים ווידאו בדף העסקי וממנו תשתפו לפרופיל האישי שלכם (של החנות), כך גם תחשפו את הדף העסקי וגם את הפרופיל הפרטי כביכול של החנות בפייסבוק ויצרו עוד יותר אינטראקציה.

לסיכום:

לדאוג כמה שיותר להעלות תוכן ומידע בעל ערך לפרופיל האישי של החנות שלכם להשקיע בהבאת תנועה לפרופיל ולדף העסקי של החנות וליצור אינטראקציות.

לעבוד בסדר נכון!
לא למהר להתחיל למכור לאנשים – דבר ראשון לתת ערך!

כתיבת תגובה

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

הצטרף למועדון העדכונים

קבל טיפים מעולים על מסחר באיביי ודרופשיפינג + מתנה מיוחדת !

מדריך מעשי צעד צעד
כיצד להקים ולנהל חנות נישה באיביי

במתנה!

דילוג לתוכן