הודעות אוטומטיות ללקוחות באיביי

קיים שירות חינמי שמאפשר לשלוח ללקוח מיילים בטמפלייט מעוצב. הלקוח מקבל שלושה מיילים : לאחר רכישת המוצר, לאחר שהמוצר נשלח ומכתב תודה לאחר שהוא משאיר פידבק. ניתן לשנות את נוסח ההודעה ולהחליט על תזמון שליחת המייל, כך שבעצם ניתן גם להוסיף בקשה לפידבק באחד מתוך שני המיילים הראשונים.

השירות הזה מחובר לשירות שנקרא 3D Sellers.
כתבתי גם עליו מאמר וניתן להירשם ולקרוא עליו פרטים בלינק הזה

אפשרות אחרת היא להשתמש בשירות שקיים באיביי לבעלי חנויות ולא כולם מכירים.
השירות מופעל כברירת מחדל וכולל שליחת מיילים ללקוח לאחר שהוא זכה במכרז, לאחר שביצע רכישה רגילה, מייל תזכורת במידה ולקוח לא שילם עבור המוצר וחלפו מספר ימים (ניתן לבחור האם לשלוח או לא), מייל לאחר שהמוצר נשלח שכולל בתוכו גם את פרטי המעקב ומייל תזכורת להשארת פידבק במידה והקונה לא עשה זאת וחלפו 30 ימים ממועד הרכישה.

סרטון הסבר על השירות:

כתיבת תגובה

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

הצטרף למועדון העדכונים

קבל טיפים מעולים על מסחר באיביי ודרופשיפינג + מתנה מיוחדת !

מדריך מעשי צעד צעד
כיצד להקים ולנהל חנות נישה באיביי

במתנה!

דילוג לתוכן