כיצד להתנהל נכון עם מכירה של מוצרים יקרים !

כיצד להתנהל נכון עם מכירה של מוצרים יקרים

במאמר הזה נדבר על איך מתמודדים עם מכירות של מוצרים יקרים, עם איזה אחוזי רווח לעבוד ואיך לדעת אם שווה לנו בכלל לעבוד איתם.

אני זוכר את המוצר היקר הראשון שמכרתי, מיטה ב 2200 $ בשנת 2017 התלהבתי כמו ילד קטן שקיבל צעצוע חדש.
אני זוכר שהחלטתי שמעכשיו אני עושה  רק מוצרים כאלה ( היה רווח של 400 $ מטורף ! )

מפה לשם נכנסתי לאמאזון וגיליתי שעשיתי טעות קטנה בכותרת שמתארת את המוצר בצורה לא מושלמת וקצת מטעה, עכשיו הגיעה ההתלבטות, לשלוח את המוצר או לדבר עם הלקוח ?

דיברתי עם הלקוח ובצער רב ביטלנו את ההזמנה 🙁

בהמשך לאחר תיקון הכותרת המוצר נמכר עוד 3 פעמים ובאמת חוויתי את הכיף הזה של לעשות ממוצר אחד רווח כמו של 100 מכירות בדרופ רגיל.

עם הזמן צברתי ניסיון במוצרים יקרים במיוחד בעבודה מול אמאזון ולהלן הנקודות החשובות שברצוני לשתף איתכם:

  1. במוצרים יקרים המס יכול להגיע ל מעל 10% ! חשוב מאוד לדאוג לחשובון פטור ממיסים !!
  2. מאוד מאוד מאוד חשוב לשלוח ללקוח הודעה לוודא שהוא אכן קנה את המוצר (שחלילה לא פרצו לו לחשבון והזמינו במקומו – זה קורה לא מעט בייחוד במוצרים יקרים !)
    קרה לי כבר שקנו ממני מעבדים של אינטל למחשב וששלחתי הודעה לברר אם הלקוח אכן קנה את המוצר הוא טען שהילד קנה את זה בטעות.

    בקיצור, סיפורים מפה ועד ירושלים הכל כדי לעשות עקיצה ולפתוח צארקבק בפייפאל, לכן שימו לב ותוודאו הכול.

לפני שממשיכים במאמר - סרטון קצר שמסביר כיצד להתנהל נכון עם עסקאות יקרות:

יאלה ממשיכים במאמר...

3. במקרים של מוצרים יקרים מאוד
( מעל 500 דולר ) כדאי להרים טלפון לפייפאל ולוודא את הדברים הבאים:

  • שהלקוח מאושר בפייפאל.
  • שיש הגנת מוכר על העסקה – חשוב מאוד !
  • לשאול אם הלקוח הגיש צארגבקים לאחרונה.
  • דרך איפה הוא רכש – טלפון או מחשב וכו…
    הם ישמחו לענות על הכל 🙂

4. חשוב חשוב חשוב !!
במוצרים מעל 750 $ מסירת מוצר ע"י חתימה בלבד – חובה !!!

מה שמומלץ לעשות זה לפתוח צאט עם אמאזון ולבקש מפורשות שהמוצר יגיע עם fedex ועם חתימה של המקבל.
בעסקאות יקרות כאלה בשום פנים ואופן לא לעבוד עם חברת השילוח של אמאזון !

5. לעשות מחקר על הלקוח באיביי – מתי הוא נרשם, כמה מוצרים הוא קונה, פידבקים אחרונים שקיבל וכו'.

אם הוא גם דרופר ( נורת אזהרה לא לשלוח )

6. אם אתם עובדים עם שילוח בינלאומי כמו היפשיפר (לא יודעים מה זה היפשיפר ? אפשר לקרוא כאן) יש אפשרות להוסיף ביטוח למשלוח בעלות שולית של כמה דולרים
יצא לי למכור מוצרים יקרים דרך היפשיפר והביטוח עולה בערך 20 דולר למוצר מאוד משתלם למקרה שהמוצר נאבד.

7. אל תמכרו מוצרים יקרים אם אתם לא נזילים !
לקוח יכול להחליט לפתוח צארגבק גם אם עשיתם את כל הבדיקות האפשריות והקייס יכול להימשך 3 חודשים !

ת'כלס איך לסחור ב-eBay כמו מקצוענים באמת !

web-icon

נוסח חמשת השלבים להצלחה בטוחה

לימוד חמשת הכלים המדוייקים למסחר נכון ותקין ב - eBay

8. אחד הנתונים שקובעים את החשיפה בחשבון האיביי שלכם זה אחוז ההחזרות שלכם, קחו בחשבון שמוצרים יקרים = יותר החזרות וביטולים ממוצרים זולים.
לכן אני ממליץ לעבוד עם מוצרים יקרים רק שהחנות מאוד חזקה ורק חלק קטן מהחנות ולא כל החנות !

 

תודה רבה למאור מאשי על עזרה בכתיבת המאמר 🙂

כתיבת תגובה

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

הצטרף למועדון העדכונים

קבל טיפים מעולים על מסחר באיביי ודרופשיפינג + מתנה מיוחדת !

מדריך מעשי צעד צעד
כיצד להקים ולנהל חנות נישה באיביי

במתנה!

דילוג לתוכן