How Can We Help?
אם לקוח השאיר לנו פידבק שלילי ואחרי שדיברנו איתו הוא הסכים לשנות אז נצטרך לשלוח לו בקשה לשינוי הפידבק, עושים זאת כך:
1.לוחצים על המכמות פידבקים שלנו.
2. לאחר מכן אנחנו נעבור לראות את כל הפידבקים שלנו נרד הכי למטה של העמוד ונראה בתחתית הדף Feedback Forum.
3. בצד ימין תיהיה לכם טבלה קטלה עם הכותרת Feedback tools.
4. שם יש לשונית בשם Request Feedback revision לוחצים עליה.
5. בוחרים את הפידבק הרצוי לאחר מכן סיבה.
6. מלל קצר רצוי מאוד.
7. לוחצים Send וזהו שלחתם בקשה לשינוי פידבק.