How Can We Help?
כשמתחברים מהדפדפן במחשב הוא מזהה את האיפי שלנו מישראל. הרבה מוכרים נוהגים להחריג את ישראל מסיבות ושיקולים שלהם.
מכיוון שישראל כנראה מוחרגת אצלכם אתם לא רואים את המוצרים שלכם.
איך פותרים את זה:
מבצעים באיביי ליפוש למשהו נכנסים לליסט מסויים של איזה מוכר (לא משנה איזה מוכר או איזה מוצר), בלשונית של השיפינג מסמנים ארצות הברית ושומרים (לוחצים על Set).
עכשיו חוזרים לחנות שלנו ואז נוכל לראות את המוצרים. בעצם אמרנו לאיביי שעכשיו אנחנו מעוניים במוצרים שנשלחים לארה"ב למרות שאנחנו מזוהים מישראל.
ייתכן ויהיה צורך לבצע את זה כל פעם מחדש שניכנס לדפדפן. מה שהוסבר כאן לא משנה שום הגדרה באיביי או בפוליסות שלכם, זה נטו מאפשר לכם לראות את המוצרים בחנות שלכם.