איך לבנות חנות נישה באיביי

מהי חנות נישה ? למה הכוונה ?

חנות נישה יכולה להיות לדוגמה: כלבים, בעלי חיים, גאדג'טים ואלקטרוניקה, מוצרים לילדים ו/או התינוקות, מוצרי טיפול, קמפינג, דייג, כלי נגינה, או כל נישה שמתחברים אליה או מבינים בה. מה שהופך חנות או אתר נישה לכדאי ואפקטיבי הוא עצם העובדה שאנו מתמקדים בנושא (נישה ספציפית) ובקהל ספציפי במיוחד, דבר אשר מקל עלינו בתהליך הגדילה וההתפתחות של העסק האינטרנטי שלנו.

יתרונות לחנות נישה

תחום מכירה מאוד מאוד ספציפי שנמצא בתוך קטגוריה גדולה. נישה מאפשרת לסוחרים קטנים ובינוניים להתפתח מאוד מהר, מכיוון שנישה היא תחום שלרוב לא מעניינת את הסוחרים הגדולים אלה שבעצם עובדים כחנות "קניון וירטואלי ענק".

עבודה בתחומים שמתחברים אליהם – תחביב או אהבה לתחום

היכרות מעמיקה עם השוק והספקים אתם נעבוד יכולת מציאת סחורה ומיקוח על מחירים בצורה טובה יותר פחות תחרות בעקבות מיקוד הנישה שנבחרה ויכולת מציאת מחירים טובים יותר יצירת מוניטין עם הזמן והפיכה למומחים בתחום !יחס מכירות גבוה מאוד – מיקוד בנישה. מציאה ועבודה עם ספקים בצורה קלה יותר. בניית רמת מסחר גבוהה באיביי – אווטאר איכותי. עבודה מול קהל מאוד מאוד ממוקד – חקר קהל. לקוחות חוזרים + רשימות תפוצה. רווחיות גבוהה. ניתן לקדם את החנות בצורה נוחה יותר – מיקוד. ניתן בקלות לשכפל את החנות לזירות נוספות בעתיד כגון: בוננזה, שופיפי, אטצי וכו'.עלויות תחזוקה זולות – אין צורך בכלים מסביב.

החשוב ביותר – עבודה עם ספקים פרטיים.

התמחות בתחום מסוים והפיכה למומחים עם קהל לקוחות חוזר ונאמן !

10 טיפים להקמה נכונה של חנות נישה המתמקדת בקהל ספציפי ומטורגט.

  1. בחרו תחום שבו ניתן להציע מגוון רחב של מוצרים תחת הנישה אליהם אתם פונים, אל תבחרו בנישה עם מספר מוצרים מצומצם.

  2. בחרו נישה שיש בה עניין רב והיא מאגדת סביבה קהל לקוחות גדול, נסו למצוא את האיזון בין קהל גדול שיש לו ביקוש אבל אין לו מספיק היצע.

  3. נסו להיות שונים וייחודיים מסוחרים אחרים – זכרו שלקוחות אוהבים ייחודיות, השקיעו מחשבה רבה על הנושא הזה, בידול הוא שם המשחק!

  4. בחרו נישה שמשדרת עכשוויות, תהיו מודרניים, לקוחות רבים אוהבים מעבר לרכישת המוצר, גם לרכוש את הרעיון שמאחוריו.

  5. עשו סקר שוק מקיף, למדו מיהם המתחרים שלכם ותלמדו את שיטת העבודה שלהם, כך תוכלו לקבל השראה ורעיונות, בין היתר תגלו מהן נקודות התורפה שלהם וכך להתעלות עליהם, בידול כבר אמרנו ?

  6. מיתוג חזק, השקיעו מחשבה במיתוג, העביר מסר קצר וקולע לקונים שלכם, שדרו להם ייחודיות, פתרון לכל צורכיהם, המקום האידאלי למציאת המוצרים שלהם – זכרו שאתם חנות נישה כך שרוב הלקוחות שלכם הגיעו אליכם כי שידרתם מקצועיות והצעתם מוצרים תחת נושא/נישה/קטגוריה מסוימים.

  7. תלמדו מהי פסיכולוגית קונים, תנתחו את "אווטאר" של הלקוח שלכם. זכרו כי יש 2 סוגי לקוחות:
    לקוחות שכלתניים
    לקוחות רגשיים
    בחנות נישה לרוב נפנה ללקוחות דרך הרגש, נדבר אליהם ונציג להם מוצרים שהם רוצים (ולאו דווקא צריכים), מכירה דרך "קנייה רגשית" היא בעלת יחס המרה גבוהה במיוחד מכיוון שאנו פונים לתשוקה של הלקוח.

  8. לקוחות חוזרים – למדו להשתמש בכלים לשמירת הקשר עם הלקוחות שלכם, לקוחות חוזרים הם לקוחות נאמנים, בחנות נישה אנחנו בונים בעיקר על סוג הלקוחות הללו וחשוב לטפח אותם מאוד.

  9. שימוש בערוצי תקשורת שונים והגעה לקהל ממוקד ומפולח, למדו להשתמש בכלים כמו פייסבוק, אינסטגרם, פיינטרסט, טמבלר וכו'…

  10. כתבו את כל הרעיונות שלכם על דפים בלבדלכתיבה יש ערך גדול מאוד ואפקט פסיכולוגי רחב על מידת המוטיבציה שלכם כסוחרים, בעיקר כשאתם מתכננים דברים חדשים.

אנו יוצרים קשר עם ספקים פרטיים וכך מגיעים למוצרים ייחודיים ללא מלחמה על תחרות מול עוד אלפי דרופשיפרים !

זכרו כי חנות נישה היא ריצה למרחקים ארוכים – אנו מתמקדים ביצירת נכסים שגדלים עם הזמן ולא במכירות מזדמנות !

מוזמנים ליצור איתי קשר ויחד נלמד איך להקים חנות נישה מא' ועד ת' כזאת שתכניס לכם רווח קבוע מידי חודש לאורך זמן…

כתיבת תגובה

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

הצטרף למועדון העדכונים

קבל טיפים מעולים על מסחר באיביי ודרופשיפינג + מתנה מיוחדת !

מדריך מעשי צעד צעד
כיצד להקים ולנהל חנות נישה באיביי

במתנה!

דילוג לתוכן