מערכת לניהול שירות לקוחות eBay והרחבת מחזור ההכנסות!

שימו לב שזהו מאמר דיי ארוך, לאלו מכם שלא כל כך אוהבים לקרוא, בסוף המאמר יש וידאו שהכנתי על המערכת עם נדב מנהל השיווק של חברת Subivi 🙂

הכירו את מערכת Subivi:

מה Subivi מציעה למוכרי eBay ?

  • ניהול שירות לקוחות מלא – הודעות, קייסים, החזרות וביטולי הזמנות.

  • אוטומציה לחסכון מרבי בזמן וייעול מערך המכירות.

  • כלים להגדלת מחזור המכירות.

אתגרים שזוהו אצל מוכרי eBay:

  • בזבוז זמן ומאמץ רב על ניהול שירות לקוחות.

  • חשש לקישור חשבונות עקב החזקת מספר חנויות.

  • כתיבת תשובות לפניות לקוחות באופן פרטני.

  • תקשורת עם קונים בשפה זרה.

  • חוסר זמינות לפניות קונים.

  • שליחת בקשת פידבק מותאמת למוצר.

  • הרחבת מחזור ההכנסות מקונים נוכחיים.

מה Subivi מציעה למוכרי eBay?

אתגר # 1 – בזבוז זמן

האתגר: בזבוז זמן ומאמץ רב על ניהול כמות חשבונות eBay ושימוש בעזרים ישנים כגון 'אקסל' וקפיצה בין עשרות טאבים. חברים וחברות – בואו נודה באמת, רובינו מנהלים את מערך שירות הלקוחות שלנו באנרכיה גמורה – קופצים בין עשרות טאבים ומחפשים:

  • פרטי לקוח

  • פרטי הזמנה

  • נוסחים ישנים למכתבי שירות לקוחות.

זה לוקח ים בזמן והמחשב שלכם ככל הנראה נראה כך בערך:

הפתרון:

מערכת לניהול שירות לקוחות עם תיבת דואר אחת (One Inbox) לניהול מערך שירות הלקוחות של כל חשבונות ה eBay שלכם! חיי היומיום שלכם באיביי כבר לא חייב לגזול לכם שעות רבות ולהראות כמו מלחמה אטומית. היא יכולה להראות כך:

כך ייראה ה inbox שלכם לכל החשבונות ה eBay כשתרשמו לכלי של Subivi. כידוע לכם אני תמיד דואג לכם להצעות משתלמות, אז הנה חברים, מי שנרשם לכלי של Subivi דרך הלינק כאן יקבל:

7 ימים התנסות חינם והנחה של 50% על החודשיים הראשונים!!

אתגר # 2 – חיבור בין חשבונות

האתגר: חשש מצדם של מוכרים שייחשפו בפני איביי על כך שיש להם מספר חנויות.

הפתרון: כלי המאפשר חשאיות מרבית מוכחת!

פה תוכלו לראות חשבון של מוכר שיש לו למעלה מ-60 חשבונות eBay ומנהל את מערך שירות הלקוחות שלו דרך Subivi במשך שנתיים ללא שום חשש מהצד של eBay.

 

אז איך מחברים בין הכלי של Subivi לחשבונות eBay שלכם?

בפעם הראשונה תצטרכו לחבר את כל החשבונות eBay שלכם ל Subivi בעזרת:

  • VPN
  • ענן (מומלץ מאוד, ניתן לראות סרטון כיצד לבצע זאת, בקישור כאן)
  • פרוקסי (Proxy)

או כל עזר אחר שאתם עושים בו שימוש ביומיום על מנת ש eBay לא יחבר בין החשבונות שלכם. לאחר החיבור הראשוני אין כבר צורך בעזר חיצוני, פשוט מתחברים לSubivi ומנהלים את כל הטיקיטים, קייסיים, וההחזרות במקום אחד ומבלי להיכנס לכל חשבון וחשבון בנפרד.

אתגר # 3 – כתיבת הודעות ידניות

האתגר: כתיבת תשובות לפניות לקוחות באופן פרטני, חיפוש פרטי הזמנה ופרטי לקוח. מה שדורש המון זמן ומאמץ.

הפתרון: טמפלייטים מוכנים מראש וטגיות חכמות שמכניסות פרטי לקוח והזמנה בצורה אוטומטית. כך זה נראה:

אז במקום לנסח הודעה כל פעם מחדש, לוחצים על ה'ברק' ועולה הודעה בצורה אוטומטית ואז לוחצים על 'send'. אם ההודעות המוכנות מראש לא מתאימות לכם, יש אפשרות לנסח הודעה בעצמכם, לשמור אותה ואז היא תופיע לכם כאופציה ברשימת drop down.

אתגר # 4 – התנהלות בשפות זרות

האתגר: לתקשר עם קונים בשפה זרה. גם אם מדובר באנגלית, זה לא שפת האם של רובינו ולכן זה נורא קשה לנהל עסק כך. אני עוד לא מדבר על לקוחות מצרפת וגרמניה – זה בכלל אתגר!

הפתרון: תרגום בקליק מובנה בתוך המערכת של Subivi. כלומר במקום לעשות העתק הדבק לכל הודעה, אתם יכולים רק לכתוב ולקרוא הודעות בעברית בזמן שהצד השני גם כותב וקורא הודעות בשפת אם שלו או שלה. כך זה נראה (שימו לב להנפשה):

אתגר # 5 – זמינות תמידית

האתגר: חוסר זמינות לפניות קליינטים עקב הפרש באזורי זמן או טיפול בפניות אחרות. ברור לי שהקונים של רובכם הם בארצות הברית כך שכאשר מישהו מניו יורק פונה אליכם ב-20:00 ופה 3:00 לפנות בוקר, אתם לא תהיו זמינים לטפל בפניה שלו. יש 2 סיטואציות פה:

אם מדובר בלקוח חדש הוא פשוט יקנה ממוכר אחר שכן זמין אליו ואתם תפסידו כסף.

אם מדובר בלקוח קיים שמצפה לתשובה מיידית אז הוא ישאיר פידבק שלילי או פשוט לא יקנה מכם יותר.

הפתרון: 2 סוגים של הודעות אוטומטיות:

 

1. הודעה מחוץ לשעות הפעילות – כלומר אתם מגדירים אצלנו במערכת באיזה שעות אתם עובדים בכל יום בשבוע ואם נשלח פניה מחוץ לשעות האלו לפחות המתעניין יידע שאתם תחזרו אליהם. כך אתם מגדירים את שעות פעילות העסק:

2. הודעה אוטומטית על כך שהפניה בטיפול – לחילופין, יכול להיות שפנו אליכם כן בשעות הפעילות אבל לרוב לוקח לכם באזור ה- 20 דקות עד שאתם מתפנים לענות. גם לזה תוכלו להגדיר הודעה אוטומטית ולהנמיך תסכולים של קונים. כך זה נראה:

שימו לב: מדובר במערכת חכמה כך שלעולם לא יישלחו 2 ההודעות האלו יחד. אם נשלחת פניה מחוץ לשעות הפעילות אז הפונה יקבל הודעת 'out of office', ואם אתם בתוך שעות הפעילות הקונה יקבל הודעת 'auto reply'.

אתגר # 6 – קבלת פידבק חיובי מקונים

האתגר: שליחת בקשה למתן פידבק המותאמת לצרכים של מוצר ספציפי. בדרך כלל מוכרים שולחים הודעה גנרית ומבקשים פידבק. הרבה מהקונים לא מגיבים והרבה פעמים משאירים פידבק שלילי כי משהו השתבש בתהליך הקניה אך לא הביאו את זה לתשומת ליבכם.

הפתרון: פניה לבקשת פידבק מותאמת על פי מוצר.

ולמה זה טוב?

כי אתם יכולים להתייחס לבעיות ספציפיות שחוזרות על עצמן למשל:

  • מוצר המורכב לתפעול.

  • מוצר הדורש טיפול מיוחד.

  • מוצר שהרבה פעמים נוצר איתו בעיות כעבור זמן מה.

ואתם יודעים את זה מפידבקים קודמים ולא עושים שום דבר בנידון. עכשיו אתם יכולים להתאים הודעה אוטומטית לSKU ספציפי ולתת מענה לבעיה לפני שהולכים 'להעניש' אתכם בפידבק שלילי. יש לנו הרבה לקוחות שהצליחו להגדיל משמעותית את הפידבקים החיוביים שלהם בעזרת הפיצ'ר הזה וכתוצאה ישירה מכך הצליחו גם להגדיל את ההכנסות שלהם. כך נראה הודעה אוטומטית לבקשת פידבק מותאם מוצר:

7 ימים התנסות חינם והנחה של 50% על החודשיים הראשונים!!

אתגר # 7 – הרחבת מחזור הכנסות

האתגר: הרחבת מחזור ההכנסות מקליינטים קיימים.

ולמה קליינטים קיימים?

על פי מחקר:

כמשמרים לקוחות בשיעור של 5% – רווחים עולים בהיקף של 25%-95%.

כשמשמרים לקוחות בשיעור של 2% זה כמו להוריד הוצאות עסקיות ב-10%.

בממוצע, קונים חוזרים שווים פי 10 משווי הרכישה הראשונה שלהם!

והסיבה לכך קלה להסבר, מי שכבר קונה מכם יש לו:

א. צורך במה שאתם מוכרים.
ב. סומך עליכם כמוכרים אחרת הוא או היא לא היו קונים מכם.

אז על איזה פתרון חשבו ב – Subivi בהקשר זה ?

הפתרון: שליחת הודעה אוטומטית המותאמת למוצר מסוים עם הצעה לקניית מוצר משלים (באנגלית זה נקרא cross selling, ואני בטוח שכבר שמעתם על זה). הרעיון פה זה אם מישהו קונה מכם מחשב נייד כמו בדוגמה שתכף אציג אז אתם מתאימים למוצר הנמכר הודעה אוטומטית וברגע שמתבצע רכישה אתה שולח לקונה הצעה לקנות תיק למחשב לדוגמה. כך אני וגם עוד רבים מלקוחות Subivi הרחיבו את מחזור ההכנסות שלהם במאות ואף אלפי דולרים על בסיס חודשי. ברור שלא כולם יבצעו את הרכישה הנוספת אבל מספיק שרק 10% יתפתו מההצעה שלכם כדי לראות שינוי משמעותי ברווחים שלכם. תחשבו על זה 🙂

טיפ חם ממני למוכרים: אני ממליץ לכם לתמרץ את הלקוחות שלכם. לא מספיק שאתם מציעים להם מוצר משלים שרלוונטי לרכישה שלהם אלא צריך להניע אותם לפעולה. 2 רעיונות פופולריים שאיתם אני עובד ב Subivi והם:

1. משלוח חינם – להציע לצרף את המוצר השני למשלוח של המוצר הראשון ולהציע שאם יקנו את המוצר השני, אתם תשלחו את שני המוצרים יחד בחינם.

2. הנחה – תציעו הנחה חד פעמית. 'במידה ותקנו את המוצר השני אתם זכאים להנחה של 10% – מדובר בהצעה חד פעמית שלא תחזור על עצמה!.

כך עיצבתי הודעה אוטומטית למכירת מוצר משלים בעזרת הכלי של Subivi: לא להעתיק הא 😉 סתאם, מוזמנים בכיף 🙂

מקרה בוחן

על מנת להראות לכם כמה הכלי של Subivi אפקטיבי, החלטי לקחת מקרה בוחן של לקוח Subivi ישראלי ולבדוק מה קורה ליעילות שלו בטיפול בנושאים הקשורים לשירות לקוחות לפני שעשה שימוש בכלי ולאחר מכן.

לפני: הוא היה 'מבזבז' 31 שעות שבועיות על טיפול בנושאים הקשורים לשירות לקוחות כלומר 6.2 דק' לטיפול בכל פניה ופניה.

אחרי: אחרי שהלקוח השתמש בכלי במשך כחצי שנה, הוא הצליח להוריד את זמן הטיפול בפניה ל-19 שעות שבועיות או 2.29 דק' לפניה –

כלומר ירידה של 63% מהזמן שפעם היה 'מבזבז' על שירות לקוחות נחסך לו!

בזמן שחסך הלקוח על טיפול בשירות לקוחות, הוא הצליח:

  • לפתוח עוד 3 חנויות.

  • לברור מוצרים רווחיים לעומת מוצרים לא רווחיים.

  • ולהרחיב את העסק שלו לעוד אתרי מכירה כמו אמזון.

זה באמת נכון מה שאומרים – זמן = כסף!

אז מה עכשיו ?

עכשיו אתם מסיקים את המסקנה שמוכרים רבים הסיקו לפניכם –

המערכת שך Subivi חוסכת לכם המון זמן ועוזרת לכם להרחיב משמעותית את המכירות שלכם באיביי!

אתם אפילו לא צריכים להכניס פרטי אשראי.

אם אתם צריכים עזרה לחבר את החשבונות איביי או אתם רוצים שנעשה שיחת סקייפ עם שיתוף מסך ואני אראה לכם איך להתשמש בכל הפיצ'רים שהזכרתי בפוסט הזה על החשבון הפרטי שלכם אתם שולחים לי הודעה ואחנו נתאם יום ושעה שנוח לשנינו.

ת'כלס איך לסחור ב-eBay כמו מקצוענים באמת !

web-icon

נוסח חמשת השלבים להצלחה בטוחה

לימוד חמשת הכלים המדוייקים למסחר נכון ותקין ב - eBay

אם אתם תהיו מרוצים ואני בטוח שתהיו מרוצים אז תוכלו לקבל 50% הנחה על החודשיים הראשונים שלכם (רק מי שנרשם דרך הלינק שמופיע למעלה כי זה הצעה מיוחדת לגולשי הפורטל בלבד).

אתם חוסכים המון זמן על שירות לקוחות, מרחיבים מכירות בעזרת הכלי של מכירת מוצרים משלימים, מעלים פידבקים חיוביים שגם זה יוביל לעליה בהיקף המכירות שלכם ואז אתם אומרים לי תודה רבה (אפשר בווצאפ או בשיק פתוח חחחח 🙂 – משאיר לשיקול דעתכם.

מקווה שהמאמר נתן לכם ערך רב, יאללה בהצלחה לכולם ואני מחכה לשמוע מכם!!!

סרטון שהכנתי עם נדב מנהל שירות הלקוחות והשיווק של חברת Subivi:

כתיבת תגובה

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

הצטרף למועדון העדכונים

קבל טיפים מעולים על מסחר באיביי ודרופשיפינג + מתנה מיוחדת !

מדריך מעשי צעד צעד
כיצד להקים ולנהל חנות נישה באיביי

במתנה!

דילוג לתוכן